doku

Dette er heimesida åt Fru Lur Sur. Her legg eg ut dokudikta mine. Dei handlar om livet mitt, difor kan eg ikkje seia kven eg er.

20050617

doku 35

lagavulin er ein god whisky. eg
vil ikkje sjå nokon. eg taklar ikkje
sånne augo og rørsler som tigg om
kjærleik og kjærleik og kjærleik

den upersonlege varmen av whisky
nedover halsen, er det eg vil ha

sorry, prøver att ein annan dag når eg er trivelegare og det er finare ver. då skal eg vera eit betre menneske, god og kjærleg og god og kjærleg og god og kjærleg

11 Comments:

  • At 8:45 p.m., juni 20, 2005, Anonymous Anonym said…

    Fru Lur! Dei med flate magar drikk sikkert ikkje viski.

     
  • At 1:12 p.m., juni 22, 2005, Blogger Fru Lur said…

    Føkk! det har eg ikkje tenkt på. Må eg velja då?

     
  • At 11:04 p.m., juni 22, 2005, Blogger Mari said…

    Kanskje du må velja. Men vel du flat mage då? Det vil ikkje eg. Eg vel meg Laphroig, det er min favoritt. Ein gong eg delte ei heil flaske Laphroig med ein kompis rapa eg røyksmak heile neste dag.

     
  • At 5:09 p.m., juni 28, 2005, Anonymous Anonym said…

    Om du vel whisky eller flat mage, kjem heilt an på kva du meiner du har mest bruk for.
    Kva vil du bruka den flate magen til?
    Omvendt: Kva tilfører whiskyen deg, utanom eventuell røyksmak og rus?

     
  • At 11:05 a.m., juni 29, 2005, Blogger Fru Lur said…

    flat mage: eg får ikkje pult meir, men vert meir nøgd når eg ser meg i spegelen. Men no har eg ikkje heilfigurspegel likevel

    whisky: eg vert glad og full. ev. berre glad. ev. må eg kasta opp etter ei stund, men det det stort sett verdt.

    Eg trur dette er eit val kvar og ein må ta sjølv

     
  • At 4:34 p.m., juli 04, 2005, Anonymous Anonym said…

    Det høyrest ut som om whisky er det beste for deg.

     
  • At 10:35 p.m., oktober 12, 2005, Anonymous Anonym said…

    Vi drikk whisky, vi også. Særleg Laphroig, helst i russiske krystallglass.
    R.

     
  • At 9:43 p.m., oktober 29, 2005, Anonymous Anonym said…

    Første gong eg er innom denne sida og har enno ikkje heilt bestemt meg for om eg likar den. Men det er fyrste gong eg har sett at nokon bloggar om lagavulin og det må no vere eit kvalitetsmerkje.
    Eg har to spørsmål det fyrste har eg og ein kompis drøfta mykje.

    1. Er damer som likar whisky gladare i/ betre å pule en damer som ikkje likar whisky. Eg har ikkje det minste peiling , men magefølesen min seier at dei er både flinkare og gladare (magefølelsen min er stundom heilt på viddene)

    2. Er det ufint av meg å spørje om dette her (og der).

     
  • At 5:00 p.m., oktober 30, 2005, Blogger Fru Lur said…

    Til spoersmaal 1
    Eg anar ikkje, du har sikkert pult med fleire damer enn kva eg har. Men eg er jo glad naar eg puler, det er ein av dei tinga som faar meg til aa kjenna meg fri og ikkje sjenert og ikkje ein del av ein sosial konkurranse. Flinkheit veit eg endaa mindre om

    Til spoersmaal 2
    Nei. ein maa jo spoerja om det ein lurer paa

     
  • At 6:52 p.m., oktober 18, 2010, Blogger Unknown said…

    Blogging om Lagavoulin er definitivt eit kvalitetstekn. Det finst ikkje mange whiskyar som er betre ein lagavoulin 12 years.
    ps. Av ein eller annan grunn synst eg 12 years er betre en 16…

     
  • At 8:23 p.m., desember 14, 2010, Blogger Fru Lur said…

    Ja, 12 år er best

     

Legg inn en kommentar

<< Home