doku

Dette er heimesida åt Fru Lur Sur. Her legg eg ut dokudikta mine. Dei handlar om livet mitt, difor kan eg ikkje seia kven eg er.

20080226

doku 61

Kroppen min utfører ein uendeleg langsam spontanabort
I dag gjer han seg ferdig
Det blør og blør, på tbanen
utover alle kleda, eg må stå heilt i ro, godt eg har lang jakke

på do i tredje etasje henrik wergelands hus
skubbar kroppen min venleg ut
fosteret, som det heiter,
godt pakka inn i blod og slim

og endå meir blod
T kjem opp med reine klede og store bind,
eg kan dra heim og sova,
kroppen endeleg nøgd

4 Comments:

  • At 5:36 p.m., februar 27, 2008, Anonymous Anonym said…

    herregud så fint og trist du skriver

     
  • At 3:34 p.m., mars 08, 2008, Blogger Agnete said…

    dette var gripende.
    håper det etter forholdene står bra til.

     
  • At 5:04 p.m., mars 11, 2008, Anonymous Anonym said…

    Uff da. Ikke kjekt å høre! slutter meg til "aggi", og håper det står sånn noenlunde bra til etter forholdene.

    Klem fra Shorty

     
  • At 4:17 p.m., mars 14, 2008, Blogger Iselin said…

    For et fortreffelig bloggkonsept!
    Mange dikt er nok litt doku.

    Ved å ha denne tilnærmingen til dikt blir tekstene jeg har lest av deg her: (så langt) råe, treffende med levende bilder. Det er slike tekster jeg liker å lese. Kroppsliggjorte tekster/bilder.

    Flotte greier, jeg kommer nok til å titte innom regelmessig.

     

Legg inn en kommentar

<< Home