doku

Dette er heimesida åt Fru Lur Sur. Her legg eg ut dokudikta mine. Dei handlar om livet mitt, difor kan eg ikkje seia kven eg er.

20061220

doku 53

Jordmora klaga på puppane mine: Nei, her må me gjera noko, sa ho.

So fekk eg eit instrument som skal få brystvortene mine til å peika utover i staden for å sjå litt sjenert innovervende ut. Jaha. Gone are the days of dreading public changing rooms, står det på pakka.

eg kjende meg som ein idiot sidan puppane mine aldri (i alle fall ikkje sidan gymnaset) har fått meg til å frykta gymgarderoben. eg har trudd at puppane mine var heilt fine, kanskje ikkje so store, men eg har no tenkt at dei såg fine ut og at det ikkje var noko i vegen med dei. At eg kunne vera so dum å ikkje skjøna at kroppen min hadde ein feil.

no må eg gjera opp underskotet på garderobefrykt

7 Comments:

  • At 4:11 p.m., desember 27, 2006, Anonymous Anonym said…

    Så bra du oppdaterer igjen!

     
  • At 8:37 a.m., januar 10, 2007, Anonymous Anonym said…

    Så kjempeflott at du skriver igjen!

    Iforhold til garderobefrykt,,, så la den produsenten bare leve i sin egen vilfarelse. Stå på - også med sjenerte pupper :)

    Regner med at du snart er i mål nå -- ønsker deg all lykke til :) Det er en kjempeforandring du står ovenfor, GLED DEG :)

    Mange hilsener fra Shorty - som nå er mamma !!!!! Verdens skjønneste lille kinaprinsesse kom til slutt !

     
  • At 7:42 p.m., januar 14, 2007, Anonymous Anonym said…

    Stakakrs deg, skal du ha ditt første barn og har en ufølsom jordmor!

     
  • At 8:15 p.m., januar 15, 2007, Blogger K for Kvinne said…

    En god ting
    da jeg fikk barn
    var at jeg fant ut
    at puppene som noen ganger hadde virket FOR små
    virket perfekt til det de var ment for!

     
  • At 6:34 p.m., februar 27, 2007, Blogger Mari said…

    Eg lurer på om me får lese doku-dikt om fødsel snart? Når eg tenkjer på det kjenner eg ein veldig ambivalens - eg både vil og ikkje vil lese eit slikt dikt. Det er ei kjensle som kan samanliknast med pirking på skorper.

     
  • At 7:24 p.m., mars 22, 2007, Anonymous Anonym said…

    samme problem her. akkurat samme fysiske defekten. forferdelig! men min jordmor hadde åpenbart ikke oppdaget den kjekke tingen som får alle dreads og fears of public changing rooms til å forsvinne. resultat: _vil ikke snakke om det_

     
  • At 4:41 p.m., april 17, 2007, Blogger Fru Lur said…

    men altso, berre for å ha sagt det, etter masse styr, brystskjold, sår, infeksjonar, betennelse og morsmjølktillegg frå nestle, etter ca tre månader byrja amminga å gå greitt altso, so no lever barnet berre av pupp og legg på seg nesten so mykje som det står i boka.

     

Legg inn en kommentar

<< Home