doku

Dette er heimesida åt Fru Lur Sur. Her legg eg ut dokudikta mine. Dei handlar om livet mitt, difor kan eg ikkje seia kven eg er.

20060802

doku 48

om tilhøvet mellom maten ein har ete og korleis det luktar når ein drit etterpå

På do dagen etter middag på punjab tandoori (dersom ein ikkje har fått plutseleg punjab-mage rett etter middag, då), kjenner ein punjab-lukta, berre i ein annan dimensjon, og hugsar på kva ein åt dagen før, og det gjer meg alltid litt glad, for det var jo god mat og ein triveleg stad å vera

andre variantar (med varierande potensiale for gode minne): kaffelatte-drit (litt emment, ja), etter å ha arbeidd på kaffibutikken og lukta av nymalen kaffi har sett seg i kroppen og huda-drit (emment på ein heilt spesiell måte. Nymalen kaffi luktar godt, men etter å ha vore gjennom meltinga er det ikkje heilt det same), habibi-drit (uføreseieleg), tomatsuppe-, spagetti og kjøtsaus-, todagars-, etter fyll og fanteri-

men no byrjar det snart å verta ekkkelt