doku

Dette er heimesida åt Fru Lur Sur. Her legg eg ut dokudikta mine. Dei handlar om livet mitt, difor kan eg ikkje seia kven eg er.

20060123

doku 42

Eg trur eggstokkane og livmora og alle dei greiene langt inni kroppen min har ein eigen vilje, ein sur og gretten eigenvilje (uavhengig av kåtskap) som seier "Nei! Nei! Ikkje noko barn her!" Den fornuftige doktoren sa: kor lenge har du ete p-piller? kva tid slutta du med det? kor lenge har du hatt mensen etterpå? Ok, kom att til sumaren om du ikkje er gravid til då. Hugs å pula når du har eggløysing. Lukke til

me får no sjå.

13 Comments:

  • At 2:49 p.m., januar 30, 2006, Anonymous Anonym said…

    men då er det vel berre å pule vidare då? lykke til!

     
  • At 2:07 a.m., januar 31, 2006, Anonymous Anonym said…

    Har du ikke fått noe som helst hjelp da? eller råd om f.eks. eggløsningstester?

    Men men - nå har du iallfall kontakt med legen! Til sommeren kan du få utredning / hjelp om nødvendig, og før den tid: Stao Pao og lukka te med øvinge :-)

    (er ikke lov å en gang nevne vondt i hodet i sånne prøv å lage barn perioder forresten )

     
  • At 9:52 p.m., januar 31, 2006, Blogger Fru Lur said…

    jodå, me snakka om eggløysingstestar og mannen min var med og raudna i kinna og det var hjå studenthelsetenesta i Oslo og me hadde mange replikkar kvar, so det hadde vore nok stoff til ei heil doku-novelle, kanskje fleire. Eller du kan lesa det i eit anna blad

     
  • At 3:24 p.m., februar 07, 2006, Anonymous Anonym said…

    Dette er regelrett den kvalmeste bloggen jeg har lest noensinne. Du burde gå rett hjem å vaske den skitne munnen din med såpe og vann. Du skal være glad du er gift allerede, ellers så hadde vel alt håp vært ute for deg.

     
  • At 3:33 p.m., februar 07, 2006, Blogger Fru Lur said…

    Kvifor skriv du det? Kva er det som er kvalmt, og kva er det som er skite? Og kvifor skulle denne bloggen ha minska sjansane mine til å verta gift om eg ikkje var det?

     
  • At 10:55 a.m., februar 08, 2006, Anonymous Anonym said…

    For en surpomp. Han er nok bare sjalu. Eller bare veldig sur og ikke lur!
    Takk for besøket, forresten, jeg har svart deg og ser gjerne et tilsvar ...

     
  • At 4:10 p.m., februar 08, 2006, Anonymous Anonym said…

    Dersom du ikke ser hva som er skittent og kvalmt på bloggen din, tenker jeg at du bør søke hjelp fra legestanden. Når det gjelder dine muligheter for å bli gift, så er det vel en sannhet at så ufine jenter som deg sjelden er et godt parti.

    Om jeg er lur eller sur kan vel diskuteres, men en han er jeg i hvertfall ikke.

     
  • At 8:08 p.m., februar 08, 2006, Blogger Fru Lur said…

    Du har framleis ikkje vore veldig spesifikk på kva du tykkjer er ekkelt. Men om du vert kvalm, so er jo det mest utriveleg for deg sjølv, reknar eg med. God betring!

     
  • At 8:09 p.m., februar 08, 2006, Anonymous Anonym said…

    Hei anonymous

    Du burde ikkje surfa på bloggar du er for pysete til å lesa. Du burde heller surfa på netsidene til Disneykonsernet eller my little pony eller noko slikt. Der er alt reint, og fint og utan skitne tankar eller kroppar. Då blir du nok også meir fornøgd også.

     
  • At 12:55 p.m., februar 09, 2006, Anonymous Anonym said…

    Stå på du fru lur :-) Både i forhold til BLOGGEN og med øvinga.

    På en eller annen måte så får dere den familien dere måtte ønske :-)

    Mange måter å få hjelp på, vi venter på noen treige kinesere akkurat nå !! Er et alternativ vet du? også for "kriminelle" HVIS jeg tenker riktig og kjenner en av dine medkriminelle, så skulle ikke det være noe problem

    Shorty

     
  • At 11:26 a.m., februar 10, 2006, Blogger Fru Lur said…

    HEi, shorty

    takk for oppmuntringar! Og lukke til til deg òg

     
  • At 12:46 a.m., mars 07, 2007, Anonymous Anonym said…

    Very cool design! Useful information. Go on! Audi car rental Spartanburg motorcycle accident attorney Saab 96 haynes

     
  • At 2:10 a.m., april 07, 2013, Anonymous Anonym said…

    tramadol online buy tramadol in usa - tramadol joint swelling

     

Legg inn en kommentar

<< Home